Einladung zur Breast-Net Rhein-Main

12.07.2017

Liebe Kolleginnen und Kollegen,
Liebe Study Nurses,
wir möchten Sie herzlich zu unserer Fortbildung zur Fortbildung für Ärzte, Zuweiser und Studienkoordinatoren des BreastNet Rhein-Main am Mittwoch, 16. August 2017 um 17:30 Uhr nach Frankfurt einladen.

Gerne können Sie die Einladung an interessierte Kolleginnen und Kollegen weiterleiten.

Wir freuen uns über Ihre Teilnahme.

Prof. Dr. Tesch * Prof. Dr. Jackisch * Priv. Doz. Dr. Thill
BreastNet Rhein-Main

• 31.01.2017  Young Investigator Award

Young Investigator Award

Die GBG vergibt einen Reise zum ESMO in Madrid in 2017 für junge Wissenschaftler. Bewerbung ab sofort möglich.

• 08.12.2016  The Lancet - Breast Cancer Series 2016

The introduction of targeted therapies has profoundly changed the course of some subtypes of breast cancer—but many challenges remain. The Lancet’s 2016 Series on breast cancer discusses the most recent advances in the three most common breast cancer subtypes. The first pair of papers focus on the treatment of advanced oestrogen-receptor-positive and HER2-positive breast cancers, while the third describes how an improved understanding of molecular alterations in the heterogeneous and hard-to-treat triple-negative breast cancer may lead to more refined and more effective therapy. http://www.thelancet.com/series/breast-cancer-2016

• 24.11.2016  Offene Stellen

Offene Stellen

Zurzeit suchen wir einen Clinical Data Manager (m/w) und einen Clinical Trial Coordinator (m/w). Die einzelnen Stellenbeschreibungen finden Sie in unserem Karriere-Portal.